»Zdi se mi pomembno, da se uveljavijo druge prakse v uprizoritvenih umetnostih, in to je lutkovno gledališče, prostorsko prilagojeno gledališče, performans in predvsem gledališče z nekim nekonvencionalnim pristopom do gledalcev. Zelo sem zadovoljen, da sem v tem kontekstu prejel nagrado, drugače pa se mi zdi, da si vsak projekt zasluži neko posebno obravnavo.«
»Gre za vrhunski mednarodni dosežek neinstitucionalne uprizoritvene produkcije.«
»Nihče ne more z gotovostjo trditi, da gledališče obstaja v nekem svetovnem središču, mestu ali izbrani stavbi. Gledališče, kot sem ga sprejel jaz, se širi skozi nevidno pokrajino, ki spaja življenja izvajalcev in gledališko veščino v en sam združujoč izraz.«
»Moment uprizoritveni dogodek razume kot zavezo, da se srečamo v skupnem prostoru ob istem času. Govorimo o realnih fizičnih prostorih, o živi prisotnosti. Apofenija/1 izziva to pozicijo.«
»Ideja tega izobraževanja je, da združi področja, ki širše sestavljajo neko uprizoritveno umetnost, da se mladim oziroma otrokom ponudi vpogled v različne procese, v različna znanja.«
»Da se nam gledališče najbolj zgodi, ko sem jaz na odru skozi vse te zgodbe zelo jaz, hkrati pa pravzaprav tudi ti, ki me gledaš. Ko nama uspe, da se srečava v popolnem sedanjiku in si ta trenutek zares deliva, ko nama uspe, da se v njem pogledava na način, ki se mu zunaj teatra raje izogneva.«
»Ne, mislim, da sem bila spregledana jaz sama. O meni so si ustvarili mnenje, da sem neka narcisoidna, utrgana, kričeča furija«
»Na neki način mi je vseeno, kajti običajno sem jaz v vlogi porednega dekleta, to je nekaj, kar mi je bolj znano.«
»Vesela sem bila, da sem za svoje delo začela dobivati nagrade, ne da bi kogar koli poznala.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju